Mummyy canım 34+5 oldum hiç ödem yok hala alyans takıyorum çok şükür ama 10 gün önce elim ayağım şişti yanıyor diken gibi batıyordu doktor safra kesesi kontrolü için tahlil istedi ve yüksek çıktı tuz çilek tatlı yağlı yeme dedi takip ettik düştü normale döndü ben çok çilek yediğim için alerjik olabilir dedi
bir de çok hareket bol su