Herkese hayırlı akşamlar. 33+3 acil sezeryan ile doğum yaptım. Son bir kaç gündür sancım ve kasılmalarım vardı. Ümraniye eğitim araştırmaya sevkim yapılarak doğumu durdurmaya çalıştılar. Bugün kendi doktoruma kontrölüm vardı. Ama bebeğin suyunun azalması, açılma başlaması ( 4 cm ) ve bebeğimin boynuna kordon dolanması sebebi ile acil spinal sezeryana alındım. Oğlum küvezde ne zaman çıkıcağı belli değil. Şu mübarek günde sizden dua istiyorum. Tez zamanda sağlıkla kucamıza alabilelim diye. Şimdiden Allah razı olsun. Hayırlı bayramlar 🙏🏻❤️🌸