Alessia 23sekerkiz haftada bir bardak verdı doktorum fazla ıcmek tehlıkelı bebekte toksıt etkı yaratıp sakat dogmasına sebep olur dedı cunku fazla a vıtamını almak gebelıkte rısklı
Aysen3311 23sekerkiz ben 37. Haftamdayım doktorum suyun az havuç suyu iç hergün dedi ,içiyorum bi zararını görmedim ben 🤷🏻♀️
Alessia 23sekerkiz 19 haftayım haftda bır iç ondan sorun cıkmazmıs oyle dedı ve tembıhledı sadece haftada bır su bardagı
Pdr Haftamda suyum azalmıştı 5 gün sabah akşam 150 ml içtim çok şükür yeterli hale geldi bir dahada içmedim. Doktor içebilirsin demişti .