Asilkom Kızlar açılması olan var mı bugün çatı olduk ama bende hic açıklık yok çatı müsait ama.normal doğuma şükür🙏 var mı açıklığı olan bu haftada yada açılma olması icin ne yapmak gerekir fikri olan ??
Trkmn Asilkom 38+5im ne açılmam var ne sancım ne bebeğim kanala girmiş hatta yakın bile değilmiş nolucak böyle bilmiyorum🤷🏻♀️😁
Gamze88 Asilkom 38+4 üz Cuma kontrolüm var bakalm bende durum nasıl merakla bekliyorm var mı yok mu açılma die☺️
nergisog Asilkom benim çatı muayenesi 39da olacak. Doktor kontrolüm bayramdan sonra var. Bayramda nst çekilip atarsın dedi doktorum. Açılma var mı bilmiyorum. Acaba açılmayı biz hissedebiliyor muyuz ?
Asilkom nergisog yok hissedilmiyormus canim sadece biri bana bicak saplanır gibi oluyorsa açılma oluyordur demisti bilemiyorum gerçeklik payi ne kadardır
Srfn11 Asilkom 38+5 im bende cati muayenesi oldum tam 38 e girdigimde catin normal doguma musait yumusama var ama acilman yok 7 siyle 14 u arasi dogurursun die dusunuorum ddi 😀 bir belirti yok hala 🙄skntidan patlamak uzereyim ellerim ayaklarim dudaklarim burnum sanki 500 kilo aldimmm😫😫😫😫
Asilkom Srfn11 canim ayni durumdayız tam 38 haftalik olduk yok gelmiyor ogluşum cok sıkıldım vala yuruyusler squat lar hurmalar nafile
Srfn11 Asilkom Hepsi hikaye ne zmn isterse o zmngelio 9 ay boyunca tazi gbi kostum hic yapmadgm bsy kalmadi hamileyim die yatmadim asla o kdr yoruluodumki kasiklarima vuruyodu bn eger normal doguramazsam heralde kmseninki gelmez cidden hala tik yok baksana 😳😂
Asilkom Srfn11 bana da artik tamamen söylem gibi geliyor yıllardır hamile gibiyim bebegim hala aktif ve gelmeye niyeti yok gibi hareketlerinde azalma dogum belirtisi diyorlar sanirim biz 40 ı gorucez 😂
Srfn11 Asilkom Gorelim ama gelsinler yaniiii 🙄😂 ya gelmezlerse gerci doktor gelicek ddi hersy normal dogumu gosterior yumusamanda var ddi 😳