HandeKefelikk Arkadaşım 28. Haftada izne ayrılmıştı. Sezer’den olmuştu ama isterse biraz daha geç ayrılabilir diye biliyorum
Semsem Bende sezeryan dogum yapacağım. Normal doğum sezeryan fark etmiyor 32. Hafta itibari ile dogum iznine basvurucam hem şirketime hem sgk ya..
Ebrarela Semsem şirkete başvurunca sgk ya başvurmaya gerek kalmıyor belgeyi muhasebe sgk ya gönderiyor zaten
Urkunc Resmî olarak 32. Hafta itibari ile başlıyor. Fakat 4 ay olduğu için genelde son dakikaya kadar dayanan çok var.
DilberKonyalgil @Eren doğum izni 32. Haftada başlıyo. Sezeryan ya da normal doğum farketmez. 32. Haftada doktordan alacağın calısabilir raporu ile 37.haftaya kadar calısabilirsin.