Kızlar Doğum yavaştan başladı sabah on gibi ağrıyla hastaneye gittik 2cm açılma var sancıların var ama ilk olduğu için yavaş ilerler dediler burada strese girme dediler eve gönderdiler şuan da sürekli ayaktayım yürüyorum oturunca çok kötü oluyor akıntı var bize dua edin sağ Salim ikimizde kurtulalım bu akşam kavuşalım meleğimle 🤲🏻😊