Kordonundan aldığı besinin hakkını veriyordur😂 güçlendim geliyorum diyordur edişelenme geçer
32+0 sağ yanıma kamp kurdu yavrum gece gündüz kaburgamı itekliyor yukarıya yukarıya güç gösterisi yapıyor sanırım, artık oturup ağlayasım sinir krizleri geçiresim tutuyor elimi koyuyorum hafif bastırıyorum belki çeker diye daha çok vuruyor hatta sinirlenir gibi üst üste vuruyor sanırım başımın ballı belası geliyorum ben anne hazırlan bu kapışma kaburganla sınırlı kalmayacak diyor😂😂😂 vajinamada arada sert yumruk yiyorum bu dikişi kim koydu önüme sökeyim de görün dercesine birde mesaneye baskı yumruk yiyince tuvaletimi tutamayacak gibi oluyorum, bazen keşke şişko olsam hissetmesem bu kadar acıyı diyorum ama bugünlere de şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaAllah🤲🏻