Biyolog Merhaba kızlar 12+6 yim. Boyum 1.70 ve 88 kilo ile başladım şuan 81im . Hamileliği 4. Haftamda öğrendim ve o zamandan bu zamana hiçbirşey yiyemiyorum yesem de cikariyorum 😔 bulantı hapi iyi geldi fakat iştahım yine yok. Sizce normal mi?
Gzmsrgl Biyolog yüksek kilo ile hamile kalmışsın vermen gayet normal 24 haftadan sonra almaya başlıyorsun zaten 🤲🏻🤰🏼
Alessia Biyolog bende 19 haftamdayım 6 kılo verdım hala kılo alamadım ama bebegın gramı cm ıyı dedı dr
Biyolog Gzmsrgl bebekte simdilik allaha sukur bir sorun yok . Kilo vermek cekincem değilde bebeği besleyememek korkum bu aylardan sonrasi önemli diye
Htczmra Bende 18+4 oldum hala ıstahım yok kılo alamadım daha senın gbı cok arastrydm bu konuyu bazı gebelıklerde ıstahsızlık oluyoms bız o sansszlardnz galıba agzımda da kotu bı acı tat var benım daha hıc gecmedı