Nisa01 25 haftaligim kizlar bikacgundur migdeden başlayıp boğazıma kadar yanma hissediyorum sanki kaynio orası bu haftalarda bu sorunu yaşayan ve çözüm bulan varsa solesiiin🙏bazen dayanilmicak gibi oluyor
Bal_bubu Nisa01 Canım 38+2 yim başından beri geçmedi lanet yanma yemek borum cayır cayır😭 İlaç kullanıyorum ben ama sakız fayda ediyo bir de soğuk süt iç bana doktorum rabelis isimli ilaç yazdı doktoruna danış bakalım rennie gaviscon hiç fayda etmedi😒
PrenssAnnesiiii Nisa01 ben yaşıyorm 29haftalığım çok zor ilaç dahi fayda etmyor hamilelik reflüsü dedi doktor 😞
1Tecrubesizannee 22 haftalık hamileyim bende de aynı durum oldu bende rennie içtim çok az rahatlatıyor ben artık ilerlemeden hemen başlar başlamaz içiyorum o zaman daha iyi geliyor gaviscon da kullanabilirsin canim bana bebegin saçı çıkıyor o yüzden dediler :)
Nisa01 Bal_bubu aynen canm bı sorayım.ne dicek ilaç icmeyide hiç sevmiyorum ama mecburum dayanamiorum
Nisa01 PrenssAnnesiiii normalde zaten reflum var ilk hamileligimdede mahvetmisti şuanda oleyim aşırı yanio