saree Mehtaponur 15. haftadayız hala sürekli acıkıyorum 😂 Açlığım hiç geçmedi hamile oldugumdan beri 🤦♀️
Yellored Mehtaponur benimde o haftalarda böyle bir postum vardı.. herkes tadını çıkar mide bulantın başladı mı yiyemeyeceksin demişti.. ondan bi kaç hafta sonra bir mide bulantısı tiksinme 🤦🏼♀️ Hiçbirşey yiyemedim.. olur ve düzene girer bi zamandan sonra endişe etme ☺️✋🏼
Mehtaponur saree kilo aldiniz mi peki ? Ben hamile olmasam bu yemeyle rahat 3 4 kilo almistim ama hala ayni kilomdayim
Edaguler Ben 13+6 yım ilk başlardan beri sürekli açım ve bende aynen hiç mide bulantısı yaşamadım sonuç olarak sadece bir kilo aldım aynende yemeye devam ediyorum. Yani korkma yalnız değilsin 😄
saree Mehtaponur Evet doktorum olman gereken kiloya gelmişsin dedi bundan sonrası için dikkat etmem gerektiğini söyledi 🙏
Yellored Mehtaponur şuan 13+5 haftalık hamileyim. 9 veya 10. Haftalarda başladı.. geçti demicem ne zaman öyle desem ertesi gün yine başlıyor..
Alewww Bendede sürekli yeme isteği war tokken bile açmışım gibi gelio kusma yok ama açlık hissinden herhalde bulantı hissi mi ne blmiorm tuhaf bişey oluo
Elif_sahra60 Bende 5 haftalık hamileyim durum aynı Allaha şükür bulantım yok ama hep bişeyler yemek istiyorum