37.haftamdayim, sabah hafif ağrılarım olmuştu.. önce ultrasonda bebegimin bacak boyu gelisimi durmuş şekilde çıktı. FL uzunluğu iki haftadir 34.hafta ile uyumlu görünüyor. Sonrasinda ise açıklık ve cati muayenesi yapti doktor. Acikligim 2 cm olmuş.. catım icin ise kemik yapin biraz basık normal dogum zorlayabilir dedi.. Nstde ise hafif ağrım çıktı. Eve geldim muayene sonrasi kahverengi mukusumsu akıntı geldi, nişana benzer. Doktoru aradım, muayene sonrasi olabilecegini soyledi, sancimi takip edecekmisim.. Yarınsa hastanede doktor yok, dışarıdan getireceklermis.. Ve ben doğuma psikolojik olarak hazir olmadigimi farkettim çok heyecanlıyım.. Ozellikle çatım icin biraz olumsuz gibi konusmasi canımı epey sıktı.. Gerçekten sorun olur mu ? Yakinda dogumum olabilir ne yapacagimi bilemiyorum