Kızlar 27 mayısta epidural seZeryan oldum geçen hafta bugün sezeryan konusunda sıkıntı çekmedim ama bir haftadr şiddetli baş ağrısı çekiyorum yaşayan varmı bi önerisi olan nasıl geçer ne yapmam gerekiyor gerçekten çok kötü bebeğimle bile ilgilenemiyorum sürekli yatyorum lütfen yardımcı olun🙏