Papatya38 Magnesia calcie saba kullnn var mı aşırı kabızım 36 hftlgm dktorm verdi dktorm elinden gldgnce kullnma dedi zararı var mı
EkGizemes Duphalac al canım ben ilk gebeliğimde hep kabızdım ve bundan içtim şu an ikinciye hamileyim sabahları iki kayısı bir bardak ılık su içiyorum hergün uyanınca ilk işim bu oluyor ve kabızlık çekmiyorum dene istersen