Aesra Kızlar asel ismi kesinleşti eşimde Mina olsun ikinci ismi diyor ama acaba ikisi de Kuran da geçiyor diye ağır mı olur diye düşünüyorum sizce?
Haribo42 Aesra niye agir olsun:) ama asel minadansa mina asel daha guzel geldi kulagima yerlerini degistim:))
Kbradmrdg Aesra hayır canım ağır olmaz Asel bildiğim kadarıyla cennette akan bal ırmağı Mina da Arafat’a giden yol üzerinde bölge ismi anlamları ağır olsaydı belki koymakta tereddüt edilebilirdi
Aesra Kbradmrdg evet haklısınız soracak kimse de yok etrafımda hacı hoca ☺️ Sonradan keşke birini koymasaydım demek istemiyorum
41hamile Tercih tabi ama 10 cocuk tan 9 u asel, Mina, lina, lila bıkılmadı mı 5 tane asel var tanıdıklarımda
Aesra 41hamile evet çok doğru 🤤 ama benim çevredekiler de hiç bilmiyor yok yakınlarımda, en baştan hep asel ismini çok beğeniyordum sonradan vazgeçeyim herkes koyuyor diye tekrar içime sinmedi aklım kaldı Asel de 😊🙏
Minifasulye Aesra kuranda geçmesi önemli değil anlamları önemli, kuranda geçipte anlamı olmayan çok fazla isim var sırf kuranda geçiyor diye ağır olabilir mi?