Selam hamile arkadaşlarım🙂 Kafama takılan her kontrolde doktora sormaya unuttuğum bişey var. Bebeğin kan akışı iyi olsun diye sol ve sağa doğru yatmanın iyi olacağı söyleniyor.🐣 Bu yatışa kaçıncı haftadan sonra dikkat etmek gerek? Yüzüstü veya yüzükoyun yatmayı da seviyorum 🙈