sevval55 Gercekten ekşi aşerenler ayşe mi cıkardı onu merak ediyorum😀 yada tatlı yiyenler hakkı çıkardı mı🤩🤩 hep canım turşu suyu vişne böyle ekşi mayhoş şeyler çekiyo ama erkek hissediyorum😀
gdaslik sevval55 ilk haftalarda full tatlı yedim sonra ekşi tuzlu. Tabi bunları çok yediğim için hem tansiyon hem şakar sıkıntım oldu şimdi hiçbirini yiyemiyorum. Kızım olcak. Kişiye ğöre değişiyor o ekşi tatlı olayı
Bilgeninbugrasi sevval55 yoo ben tam aksi tatlıdan tiksindim hep turşu yedim ekşi şeyler için aklım gidiyordu ve oğlum olucak 🤣
Esramese sevval55 agzima bile surmezken bidon bidon turşu yedim eksi yedim limon faln ama hakki geliyo
GulsahMulayim sevval55 ben hiç tatlı yemedim, zaten sevmezdim de ama Hamile kalınca daha da sevmemeye başladım ağzıma da koymadım ama erkek olucak. Aksine marul üzerine bar ekşisi sıka sıka yerdim 😂😂
Ezgyg Ben normalde tatlı çikolata sevmem, hamileliğimin başından beri delicisine tatlı yiyorum hatta gebelik şekerim çıkmıştı bi ara diyet yaptım o derece ama bebeğim kız bu genelleme yanlış bence
titebouille sevval55 annem bana hamileyken limon yermiş hep.. şimdi limonu getirsem ağzı bi hoş olur sevmez pek..
Misskokulumm sevval55 canım hep ekşi çekti turşu erik mayhoş şeyler cinsiyetimiz erkek o yüzden ben doğru olduğuna inanmıyorum 🙈🤷