Merhaba benim doktorum 13 haftalıkken 100de 100 erkek demisti ben 19 haftalikken bel fıtığı ameliyati oldum ameliyat sonrası bebege baktiklarindan bu kız dediler şu an 20+3 teyim 11 haziranda detayli ultrason a gidicem o zaman kesin belli olurmu cinsiyeti biz kendimizi 18 haftaya kadar hep oglana hazırlamıştık alisveris fln yaptık cinsiyet değişikliği yaşanan oldumu bizim gibi. Hep oglan belirtileri yaşasim sağ gogusum daha buyuk ayaklarım eskiye gore hep usuyor bebek hep sağımda haraket ediyor. Sizce erkek olma ihtimali var mi. Herşeyden önce sağlığı onenli olan tabi