Kızlar iyi günler. 30+3 günlük gebeyim kasık ağrısından dolayı hastaneye gittim nst de sancım çıktı ciğer geliştirici iğne oldum 2 ampul bi doz bi vurundum 2 ampul bi dozda ertesi gün vurundum bu durumu yaşayan varmı aranızda bebeğimin kilosu 1.700 böyle olup nekadar süre sonra Doğum yaptınız küvezde nekadar kaldı bebekleriniz bilgilendirebilirmisiniz acaba ??