Deletedmom6373 Kızlar 35 haftalık olduk bebeğim sürekli bi yerde toplanıyo karnım yamuluyo resmen sizce neden olabilir yaşayan varmı aranizda bu durumu
PrenssAnnesiiii Deletedmom6373 ben yaşıyorm sancılrm çıkıyor nstde erken doğum riskm var 29haftalığım
Flora34 Deletedmom6373 benimde öyle oluyordu hatta defalarca bırda senin gibi post açmıştım. Meğer bebeğim gazlı bi bebekmiş. Karnı ağırdığında şuan bile kendini kaskatı yapıyor. Karnımdaykende sancısı vardı demekki. Telaşlanmayın. Belkide gazlı bir bebektir.
Thecrown Benim öyle oluyordu bebek kaskatı kesiliyordu Doktorum rahim kendini hazırlıyor aslında o bebekten çok rahmin kasılması dedi
PrenssAnnesiiii Deletedmom6373 haftan iyi canm bari benm daha çok küçük doktorum 36ya kdr dayansa iyi dedi