Sengulkrgz Nesrn34 7.hafta itibariyle bebek hareket etmeye başlar.Fakat ilk gebelikse yaklasik 20-24 haftaları arasi sizler bu hareketi net hissedebilirsin.Ikinci ve sonraki gebelikte biraz daha erken hissedilebilinir.
Rknvlkn Nesrn34 ben 15-16 haftalarda solucan kımıltısı gibi hissetmeye başlamıştım canım gittikçe güçleniyor o hareketler
bett_012 Nesrn34 titreşim gbi bişey hissediyosan o bebişin çünkü bende öle hissettim . Gazdır dediler ama gazın verdiği hissi anlayabiliyorum 😅 17 yim şimdi arada kıpır kıpır hissediyorum
Sengulkrgz Nesrn34 yok canim...🤗o haftalarda ben seyirme hissederdim cok hafif snaki icinden biri bir sey cekiyormua hissi...Belki hissettiginiz odur seyirme
Flora34 Eğer ilk gebelikse ilk hareketlerini hissetsenizde bebek hareketi olduğunun farkına varamazsınız. Ben ilk 20. Haftamda hissetmiştim oğlumun kıpırdadığını
Sera00 Nesrn34 ben de 17+2 yim 2 haftadır damar atar seklinde hissedyrm dr a sordum evet bu haftalarda damar atar şeklinde hissedersin dedi
saree Nesrn34 15 haftalıgız bizde 😍 Hareketlerini henüz hissedemiyorum bende sanırım daha cok erken hissetmek için 🤔 İlk hamilelikte 24. haftaya kadar hissedemeyebilirmişiz 😏