Thecrown canım ben göğüsaltıma,kaburgalarıma tekme yiyorum devamlı.31. haftamdayım.Son 3 haftadır bu böyleydi.En son kontrolde doktorum ayaklarının yerini orada gösterdi tam kaburgamın altında.Takır tukur vuruyor kaburgalarıma resmen😅 Belki öyle takip edebilirsin.Döner inşallah seninki de.Tabi benimki de tersine dönebilir daha yolumuz uzun.Nasip bakalım.😅