Cansutgy91 Kızlar selam hamile kaldığını çok erken öğrenen var mı ? Ben geçenki gebeliğimde 3 haftalıkken öğrendim düşük yaptım şimdi de hislerim var ama daha adetime beklediğim tarihe göre 10 gün var böyle erken öğrenen oldu mu sizce test yapsam çıkar mı
Gulsennnnb Cansutgy91 hissettim ve cıktı dr bile trst icin erken dedi ama biliyordum 3 haftalık çok erkendi su an 28 haftaligiz inş bebiş vardır hissediyorsun 💕
Nzlkca Cansutgy91 erken gebelik testleri bile adete 6 gün kala çıkıyor. Test için çok erken bende hissetmiştim. 3 gün kala kan testi yaptırdım çıktı. Bence biraz daha beklemelisin 😊
Mlssa Cansutgy91 Ben de 2-3 haftalıkken öğrenmiştim canım.Erken testlerle öğrenebilirsin ama bazen varsa da negatif çıkabiliyor yeni olduğundan dolayı o yüzden bence garantiye al adeti bekle derim.🙏🏻Hakkında hayırlısı🙏🏻❤️
Kbradmrdg Cansutgy91 7 gün varken erken gebelik testinde öğrendim arkasından kan verdim pozitif çıktı çok şükür 33 haftalığım nasipse oğlumu bekliyorum 🥰🙏🏻
anapanda12 Ben ilk gecemden 13 gün sonra öğrendim adetim üç gün geçmişti ikincisinde ise 5.5 haftalıkken raslantı sonucu öğrendim
Cansutgy91 Gulsennnnb bende 3 haftalıkken öğrenmiştim bebeğimi düştü ama geçen ay :( bana da senin kadar erken öğrenen çok az dedi doktorlar :) sonu iyi olmadı hayırlısı olsun tabi.. bide herkes düşükten hemen sonra hamile kaldım dediği için biraz etkilendim sanırım ama göğüslerimde hassasiyet var o yüzden şüpheleniyorum :)
Seda4686 Cansutgy91 sizinki benzer bir şekilde ben de kürtaj oldum ve sizin gibi düşünerek doktorum 3 ay korunalım dediği halde 1 kez adet gördükten sonraki yumurtlama dönemimi değerlendirdim bilmiyorum 🤔 şimdi binbir hevesle bekliyorum
[silindi] Cansutgy91 canım benim ilk hamileliğimde kalbi durduğu için kürtaj geçirmiştim ama göğüs hassasiyeti kürtajdan sonra bir müddet devam etti. Umudunu kırmak istemem ama bir önceki hamileliğinin etkisi geçmemiş olabilir. Bence aile hekimliğinde birkaç gün arayla kan testi yaptır. Eğer bhcg değerinde artış varsa hamilesindir hiç beklemeden doktora düşük yaptığını anlat düşüğün tekrarlamaması için önlem alsınlar inşaallah hamilesindir 😊
Gulsennnnb Cansutgy91 ben kürtaj oldum eylül ayında 1 ay ilişkiye girmedik yasaktı 3 adet bitiminden sonra hemen hamile kaldım folik asidin etkisi çok yüksek ama
Cansutgy91 Kbradmrdg darısı bana olsun inşallah canım sağ Salim al sende kucağına inşallah Benim varsa da daha 2.5 haftalıktır sanırım :)
Seda4686 Benim de adetime 6 gün kaldı , merak ediyorum 😔 kandan baktırsam mı diyorum sonra sabretmeye karar veriyorum 🤔🤔🙄 benim de kafam çok karışık 🥴🥴🥴
Ebrukyklc Seda4686 bı komşum var sizinle aynı durumu doktoru 3 ay korunun demiş ama onlarda denemişler ve kızı şuan 1 buçuk yaşında maşallah 😊
tubizm ben adetim 4 gun gecince ogrendim. oncesinde hic test yapmamıştım. kipkirmizi cikti. onceden yapsam silik de olsa cikardi demek ki :)
Seda4686 Ebrukyklc ayy inşallah benim de öyle olur 🙌🏻🙌🏻 Kürtaj sonrası ilk denemede hamile kalmışımdır,ben de büyük bir merakla bekliyorum adet tarihimi 😀😀😀
yaseminan Cansutgy91 ben adetim 1 gün geçti hemen test yaptım ikinci çizgi çok koyu bir şekilde çıktı
alyavetuna Cansutgy91 ama daha adete 13 gün varsa daha yeni yumurtladınız yada yumurtluyorsunuzdur. Ne zaman yumurtladiginizi biliyor musunuz ? Yumurtlama.uzerinden 12 gun geçtiyse testte çıkıyor çünkü oda hemen hemen adet tarihine yakın oluyor eğer erken yumurtlamiyorzaniz
Cansutgy91 alyavetuna takvim uygulaması var ya ona göre bakıyorum yumurtlama dönemim daha yeni geçti geçen ayın 17 sinde oldum Haziran 12 gibi olurum eğer hamile değilsem. Yani daha çok miniktir varsa da çıkmama ihtimali yüksek
Ebrukyklc Pnrbtr normalde ben son aylarda hep en az 1 hafta gecikiyodum o yüzden bu gecikmemde de heveslenmedim açıkçası karın ağrısı kasık ağrısı mide bulantısı hepsi adet sürecimde de oluyordu o yüzden adet olacağımı zannettim sonra zayıflamak amaçlı bitki çayı almıştım nolur nolmaz diye çaya başlamadan bi test yapayım dedim baktım gerçekten hamileymisim