nergisog Merhaba kızlar 38. Haftadayım. Son birkaç gündür koyduğum peçetede krem gibi bir akıntı oluyor. Renksiz,yoğunluğu da aynı nemlendirici kremler gibi. Acaba nişan habercisi mi? Nişanı gelmeden önce böyle olan var mı 🤔
Sad3c3m nergisog nişan değil o bende de oldu aynısı doktor mantar yada bakteri kaynaklı olabilir dedi fitil yazdı bana nişanda damar olur kan olur dedi
Fatmaykt nergisog nişan kahverengi pembe ve beyaz olabiliyor canım.benimde bi hafta sarı akıntı gibi krem gibi bişey geldi sonrasında kahverengi jole gibi bişey geldi bir hafta sonra da doğurdum 🤗
uhuddd nergisog bendede oluyor o ama doktoe alttan muayene ettiğimde bşraz enfeksiyon var dedi idrarda cıkmamıstı benimde
NurdanHakan nergisog herkeste Nişan gelmiyor o çok yoğun akıntınız krem kıvamında ise iltihap yada mantar olabilir doktorunuza danışın
anapanda12 Nişan genelde pembe kahverengi veya kırmızı oluyor sanırım burda okuduğum kadarıyla bilgim yok üstte kalsın
nergisog Sad3c3m idrar tahlili yeni yaptırdım. Temiz çıkmıştı. Az önce başka postta gördüm suyu gelmeden önce böyle bir akıntısı varmış 🙄
nergisog Sad3c3m yani 36 erken değil. Kokulu sarı yeşil olursa enfeksiyon akıntısı oluyor. Ama bu beyaz bir akıntı. Karnım da düşmüş çevredekiler böyle söylüyor. O yüzden acaba yaklaştı mı diye düşünüyorum. Bir an önce gelsin istiyorum canım. Havalar ısındıkça daha zor geçiyor 😓
Sad3c3m nergisog hayırlısı olsun nişansa bile kontrolünde anlaşılır herhalde yakın da var dimi kontrolün?
Mamiii20 nergisog İnternette resmi var bakabilirsin benim 3 hafta önce kanlı bir akıntı geldi 37. Haftalarda şimdi ise iki gündür çok yoğun bir akıntı geliyor yapışkan ebe kontrol ederken nişan olduğunu söyledi parça parçada gelebilirmiş
nergisog Mamiii20 ben nişan resimlerine bakmıştım. Bu nişan olabilir mi demiyorum. Acaba nişandan önce ya da su gelmeden önce böyle beyaz akıntılar oluyor muydu yaşayanlarda onu merak ediyorum
Fatmaykt nergisog yine öyle bekleme kız bugün yarın beklemek zor oluyor 😊 bir hafta bana bir yıl gibi geçti 😁 tavsiye vermek istedim doğum yaptığın hastanede sıcak su olursa sancılarını duşta karşıla çok iyi geliyor 😊 hayırlı doğumlar
nergisog Fatmaykt teşekkür ederim canım. Babamız 13ünde gelecek. O zamana kadar gelmesin diyor ama ben artık yoruldum 🤦🏻♀️
Berna3434 Kızlar bu yorumları okuyunca korktm bnmde bugün yoğun sümüksü akıntım geldi ama bn 16 haftalık gebeyim daha birşey olmaz dimi
NurdanHakan Berna3434 hayır o haftalarda oluyor ama doktoruna bildir bu akıntını enfeksiyon. Vs ihtimallerini gözönünde bulundur
nergisog Berna3434 benim başlarda öyle oluyordu. Beyaz değildi sarımsıydı. Doktorum baktı tahlillerime temiz çıktı. Kaşıntı yoksa sıkıntı yok dedi.
nergisog NurdanHakan enfeksiyon değildir o akıntıdan biraz daha farklı sümüksü akıntıyla birlikte kremsi bir akıntı. Bayramdan sonra kontrolüm var yine de sorarım doktora