laboratuvarbebegi1 Kızlar 10 haftalık tüp bebekle hamileyim Şanlıurfada güvenebileceğim hastasıyla ilgili olan hangi kadın doğum doktoru önerirdiniz?
Fhry laboratuvarbebegi1 merhaba canım bende şanlıurfadayım ben academia hastanesi fatma çetin pelit e gidiyorum gerçekten çok ilgili bi doktor bende 32 haftalık ikizlerime hamileyim erken doğum riskim var ben kendisinden çok memnunum
ezehra laboratuvarbebegi1 Mehmet Ağar derim ben başta gitmedim çok pişmanım çok güzel ilgisi falan. Ne zaman mesaj atsam acil bir şey olsa mutlaka geri dönüyor.
Benibirakma laboratuvarbebegi1 metrolife hastanesinde kenan gengece gidiyorm memnumun ilgili güler yüzlü bi doktor
ezehra laboratuvarbebegi1 kendi kliniği ama akademia hastanesiyle beraber doğumu orda yaptırıyor. Yan yana yani akademia hastanesi ile 🤗 gerçekten başka doktor arama derim kesinlikle memnun kalırsınız 😊
Ysmncfc laboratuvarbebegi1 kuzum ben lotus hastanesinde imran ayhan a gidiyorum gayet memnunum guler yuzlu bir bayan tavsiye ederim
BaharSefvan laboratuvarbebegi1 kesnlikle urfada olsam mehmet ağardan şaşmazdm muaynesi 150₺ ama olsun değer