Merhaba arkadaşlar 👋🏻 Doğum zamanı yaklaştıkça insan bu konuyu gidip gelip düşünüyor. Normal Doğum istiyorum Allah nasip ederse ama epidural yaptırmaktan da tedirginim. Riskleri varmış, ağrılar kalabiliyormuş. Ama epiduralsizde çok sancı çekiliyormuş. Bu konudaki fikirleriniz neler, epidural normal doğum yapanlar sizde deneyimlerinizi yazabilir misiniz 💖 Allah Hepimize hayırlı, tek avazda doğurmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻👼🏻