Benim ilk kızımda oldu aynı sıkıntı bi sure sonra gelişimi durmaya başladı 38 haftaya gelmiştik ama gelişimi 36 da kalmıştı o şekilde sezeryen e alınmıştım bir sıkıntı olmadı merak etmeyin önemli zamanları geçirmişsiniz iki üç hafta da böyle gider bir sıkıntı olmaz