Loya06 galiba açık pembe devam ediyor benim de. Az önce baktım zorlayarakta olsa akıntıyı gördüm pembe. Çok takmamak gerek kafaya ama , sağlıksız birşey olmasın korkum o. Tamm bebek yoksa da kötü bişi de olmasın 🙏🏻 Tabi bebek inş yerleşmiştir bu kadar korkutmaya☺️☺️☺️