Yasemincifci 39+2 yim acile geldm kontrole açıklığım ilerlememiş aynı olan sancımda kayboldu😂 nst de cıkmadı pazartesi kendi doktoruma gideceğim baklm o ne diycek
ayseturk Yasemincifci merakla senden haber bekliyoruz ☺️ Bakıyorum postlara takip ediyorum nazlı çıktı senin bebiş
hunilimom Yasemincifci biz doguramicaz yasemin bırak içimizde büyüsünler 😁😁 40 oldum hiç bise yok perşembe kontorle gidicem bakalım neler olmuş
Seda07 Bende senin gibiyim 39+2 ne açıklık var ne sancı ne de başka bişey☺️ Halaları büyük umutlarla geldi yeğen göreceğiz diye bizim kız muhtemelen onlar gittikten sonra gelecek😂
Sewo AlininAysesii canim ben 37+5 de normal doğum yaptım oğlusumda çok şükür iyi darısı sizin başınıza 🤲🤲
Prensyolda Yasemincifci ben gittim bugün kontrole açıklık 2 cm olmus cuma tekrar gel dedi ama cumayada kalmayabilirsin dedi insallah bakalım 🙈🙈
Nilii Yasemincifci açıklıgınız kac cm? Ve nişan nasıl bişey ben hastanede yatıyorum 4gündğr au azlıgından alttan muayene sonrası kanama olmadı sonraki gün kahverengi koyu akıntı geldi birdaha gelmedi emin olamadım
Benimisteo Yasemincifci Yahu en azindan oyle bi umudun var belirtiler var ay ben oyle olsa ohoo😄 bu gun doktorum 0 sanci 0 acilma dedi 😭😭
Elikkk Ay kızlar korkutmayın 38+6 olduk gelen giden yok bakalım eger doğurmazsam 40 haftaya kadar doktora gitmicem ben
Yasemincifci Nilii 1 cm nişanda böyle jöle gibi bir şey kahverengi kanama muayeneden sonra olmuş olabilryani onun etkisiyle suyunuz az yatysnz dopum yokmu daha
Ezgyg Benimde 39+2 Geçen haftalarda nst de çıkan sancılarımda kayboldu gelmiyor bi türlü 😒 oysa Mayıs’ın sonuna doğurmuş olurum diyodum hep
AlininAysesii Sewo 39+5’te doğurdum ben de canım, maalesef ıkınma aşamasında bebeğin başı çıkamadı ve son anda sezaryene döndüm