Fatihinannesiii İki gündür daha çok halsizlik yorgunluk hissediyorum, dünden beri de burnum tıkalı akıyor da, öksürük le beraber boğazım da yanıyor gözlerim de yaşarıyor, değişik bir grip hali var yani anlayacağınız, ne yapmam lazım nasıl atlatabilirim bu gribi
Esmanur96 Fatihinannesiii bol bol dinlen canım ıhlamur içebilirsin iyi gelir biraz da olsa geçmiş olsun
NurdanHakan Fatihinannesiii sıcak suya bal ve limon atıp içebilirsiniz dinlen ve uyu ki zaten hamileliğin ilk ayları sürekli Yorgun’u uykulu geçiyor imkanınız varsa bol bol uyuyun
Fatihinannesiii Esmanur96 sağol canım, hamileliğimin ilk dönemlerinde düşük riskim olunca bitki ot tüketemiyordum da şimdi bişey olmaz heralde :)
Esmanur96 Fatihinannesiii bende doktoruma sormuştum herhangi bir zararı olmadığını söyleyince hergün içtim 3 4 günde atlattım şükür darısı sana😊
Havva_aykut Merhaba minak annişler😍 Ben adetime 11 gün kala tahlil yaptırdım benim beta hcg degerim 0,1 çıktı şuan 11 günü geçtik benim 31 mayısta adet olucaktım ama daha olmadım 4 gün adetim geçikti yardim edebilir misiniz
Fatihinannesiii Havva_aykut bende adetim gecikince yaptım testi canım 4 gün falan geçmişti sanırım öncesinde bakmadım hiç, 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 2000 lerde çıktı değerim
Havva_aykut Fatihinannesiii acaba 11 gün geçti degerimin yükselme şansı varmı ve üstüne üstlük 4 gün adetim gecikiyor kuzum😍
Fatihinannesiii Havva_aykut allahım isteyen herkese nasip etsin yaşatsın bu mutlulukları canım inşallah yine bi kan testi yaptır, ben ilk idrar testi yapmıştım çıktı sonrasında kan verdim yüksekti değerlerim İnşallah hamilesindir 😍
Fatihinannesiii NurdanHakan ilk ayları atlattık canım şükürler olsun 30+6 dayız şimdi, ama yatamıyorum hiç ellerim de uyuşmalar oluyor bide sağıma soluma dönerken rahatsız oluyorum o yüzden yatsam da dinlenemiyorum yani :((
NurdanHakan Fatihinannesiii magnezyum doktor önerisi ile kullanabilirsiniz ve günde bi maden suyu bu ihtiyacı karşılıyor kemik avrosu kas ağrısı yorgunluk sersemlik hissi artık bebeğimiz bu aylarda daha hızlı gelişiyor tüm vitaminler ona gidiyor çoğu gitmiş azı kalmış yinede sağlıklı doğumlar diliyorum