Kizlarrr cumartesi sabah 6 da sancilarim başladı ve tam 19.05 doğum yaptım normalde özelde doğum yapacaktım sezaryen istedi doktor devlete gittim normal doğum yaptırdılar ve çok ilgilendiler hatta keşke ozele hiç gitmeseydin bile dedim benim size tek tavsiyem doktorunuz sezeryan dediği zaman lütfen devlete gorunun ve normal doğumdan hiç korkmayın benim doğumum 10 dakka bile sürmedi 1 saat evladiniz için dayanabilirsiniz doğum sancısını kucağınıza alınca herşeyi unutucaksiniz zaten