Merhaba Sevgili Anne adaylarım🤗
Ben 82 kg la hamile kaldım, suan 4+6 haftadayım. Boyum 1,62. Ve çok kilolu bir şekilde hamile kaldım bunun farkındayım. Aranızda benim gibi olanlar var mı ? Yani sua açıdan soruyorum sağlıklı bir gebelik için diyetisyene başlayan, neler yememiz gerektiği konusunda bilgisi olan? Bebeğime bir zarar gelsin istemiyorum, daha çok beslenmemi kendi kilo alışım şeklinde değil tamamen bebeğe aktive olucak şekilde yapmak istiyorum. Ve birşey daha sormak istiyorum, doğuma kilolu olarak girenler var mı, sıkıntı oldu mu siz ve bebek için ? Kaç kiloyla hamile kalıp, kaç kiloyla doğum yaptınız ? Şimdiden çok teşekkür ederim, bu benim için çok önemli, gerçekten kendimi köyü hissediyorum, belki benim gibi olanlar vardır, birbirimize yardımcı olmak için herkes yazarsa çok sevinirim 🤗🙏💕 hrpinize sağlıklı sıhhatli, mutlu bebekler diliyorum 🤗💕