Masal10 Merhabalar, kusura bakmayın, dün de paylaşmıştım... bugün yine prodıctor ile test yaptım, yine silik çıktı.. neden koyulaşmıyor acaba.. bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen varmı aramızda?
Maviss99 Masal10 Benimde ilk hamileliğim de öyleydi canım adetim 13 gün geçmişti ayrıca ona rağmen silik çizgi çıkmıştı bende predictor markasını kullanmıştım ve ultrasona gittiğimizde bebek 6hafta 5 günlük falandı testle alakalı olabilir silik çıkmasının sebebi hayırlı olsun İnşaAllah.
Aleynaqa Masal10 ben adet günüme 2 gün varken yapmıştım çok silik vardı önemsemedim bile sonra adet günümde tekrar yaptım bu sefer bi tık daha belirgindi çizgi diğer gün kan verdim 240 tı
Mervemim Kan testi yaptırsanız oredictor silik çizgi çıkarıyorsa büyük ihtimalle vardr hamileliğimi bnd öyle ögrendm ertesi gün kan verdim degerim 19 du 😊 çok yükselmemiş oldugundan sanırım silik çıkıyordu
Masal10 Mervemim ama koyulaşma olmuyor hep aynı .. kimyasal olabilir mi acaba .. yada adet günü geçince mi koyulaşır ☹️ Kafamda deli sorular.. psikolojim iyice bozuldu
mrsgolge Masal10 adet günün gecmediyse normal silik çıkması ben kızımda tam gününde yaptığım halde silikti gidip kan vermiştim pozitif çıkmıştı büyük ihtimal vardır gebelik kan tahlili yaptırın. ..
Masal10 Loya06 bulunduğum ilçe de 1 tane hastane var ve acilde beta bakmıyorlar canım.. doktor randevusunu ayın 10 una bulabildim.. bi özel laboratuvar var o da kapalı😞
Masal10 Belki aramızda bu şekilde hamile olduğunu öğrenen yada kimyasal geçiren vardır diye Bilgi almak istedim,
Nazzz1310 Masal10 bende ilk yaptıgımda silik ikinci çizgi cıkmıstı ben yok sanmıstım iki gün sonra tekrar yaptım adet günümdü oda az silik çıktı hastaneye gıdıp test yaptırdım hamileyim o erken olduğu için ıkıncı cizgi silik çıkıyor ben iki haftalıkken ogrendım suan 5 haftalık çok şükür
kkardelen42 Masal10 benimde çok silik ti adete 2 gün vardı kan testi 30 çıktı bugün adet günüm yine yaptım yine silik bilmiyorum neden böyle
busubusu Masal10 arkadaşımın öyle olmuştu kimyasaldı canım ama inşallah seninki daha çok yeni olduğu için öyledr 🥰 adetin geçtimi
Loya06 Masal10 ben her devlet hastanesınde bakıyolar diye biliyorum sen bence yine başka birine sor ilginç bı durum
Nazzz1310 Masal10 rabbim isteyen herkese versin olanlarında tamamını erdirsin inşlh sende hamilesindir inşlh
Nazzz1310 Masal10 Masal10 benımde ilk yaptığım böyle sılıkdı sonra aradan iki üç gün gectı tekrar yaptım oda çok az daha belliydı ilk yaptığımdan
Mervemim Masal10 bnce hamilesin belli bir iki günde koyuluk o kadar farketmez ilk idrarınla mı yapıyorsun testi