Duuyguum duygu kasık ağrım sıklaşınca bugün doktora gittim birde çatlar günüm boşa gitmesin dedim gittim doktora baktı bir tane yumurtam gelişmiş 22mm olmuş ve doktora dedim ki siz Pazartesi dediniz ama ağrım çok olunca her ihtimale karşı geleyim dedim doktor dedi ki ben ağrının Pazartesi başlamasını bekliyordum iyi düşünmüşsün dedi Otrivella iğne verdi vuruldum az önce