Ikimelekannesi https://i.hizliresim.com/p5vyzz.png Kızlar bundan alıp kullanan var mı yada almayı düşünen kalite kullanış açısından nasıl acaba
Zuhresule Ikimelekannesi biz normal beşik aldık bunun temizliğinin zor olduğunu düşünüyorum :) ayrıca benim fikrimce mobilya olmayan biseye bu kadar para vermek 🤷🏻♀️
Busiili97 Ikimelekannesi boyutlari gayet iyi butcem izin verseydi bende bundan alicaktim cok iyi bi marka ve kullanisli alirsaniz gule gule kullanin insallah
Feminel16 Ikimelekannesi bende park yatağı almayı düşünüyorum çevremdeki herkes bu tip yataktan kullanıyor çok rahat ettik diyorlar ben hep chicco markasına bakmıştım bu da güzelmiş.
Tugba12345 Ikimelekannesi resmden kück gırunudr belki mağazada buyk görnr ama kullanisli bisey baya alt degstirme kısmı da var sanirm bunda
Ikimelekannesi Tugba12345 aynen oda var e bebekte indirime girmiş işte kalite yönünden nasıl onu bilemedim benetonun park yatağını düşünüyordum ama bu daha hoşuma gitti
3333 Ikimelekannesi görüş bebeye de bak canım ben oradan aldım 650 krem gri var ben grisini aldım 70 120 olanı aldım çok hafif ve sağlam bakmanı tavsiye ederim netten bakmayla olmuyor git mapzasından bak derim
Minik_Hanim Ikimelekannesi Zuhresule Park yatak hem kullanışlı hem de uzun süre kullanılacak bir ürün bana göre. Çocuk buyuduğu zaman içinde oyun oynaması da sizin rahatca iş yapmanıza da olanak tanıyor bana göre. Bence standart mobilya alıp sonradan çocuk büyüdüğünde tekrar yatak veya mobilya almaya gore cok daha avantajlı.. ki artık letgo vs uygulamalardan ürünleri satadabiliyorsunuz buda bana göre ekstra kar.. Ama tabi tercih meselesi..
Zuhresule Ikimelekannesi insan her şeyi aldım dese de doğumdan sonra bir sürü ihtiyaç oluyor boşver bence :)
Zuhresule Minik_Hanim Ikimelekannesi evet tercih meselesi görsel olarak yaptığım odaya da uymuyor hoş görünmüyor kullanirliligi dışında bunu da baz aldım :)
Esrap Ikimelekannesi aynısının bej rengini aldım boyut olarakta büyük gayet güzel taşıması kolay kapanıp açılıyor gayet pratik fermuarlı bölümü var bezlerini falan koyabilirsin ahşap mobilyalar bana çok hantal geliyo bende bunu tercih ettim şuan kapalı şekilde duruyor üç dört haftaya kurucam odama inşallah
zynp1512 Ikimelekannesi park beşikte craft çok iyi oluyor küçük göründüğüne bakma gayet büyük geliyor 😅 bende oda yapmadığımdan park beşik aldım çok güzel iyi ki almışım
SusamNur Üstündeki alt değiştirme ünitesi çok kullanışlı değil gibi geldi boyutları da araştırmak lazım daha geniş ve hafif olanı daha iyi olabilir diğer odaya taşıma acisindan da
Aysingeldiislerdegisti Ikimelekannesi başka bir marka ama park yatak biz kullanıypruz 6aydır çok memnunuz ama yerde beraber yatınca daha rahatım ben o beşikte ben yatağımdayken sanki ağlarsa duyamıcam gibi geliyo