Benimisteo Atikeemre14 Ilkinde 22-33 haftada hissetmistim. Ikincide 15-16. hafta da. Hissetmemen normal
Atikeemre14 eymen08arass etrafımdakı halılerele konusyroum hepsı 17 19 hafta hıssettıkleırnı soyluyorlar bende ıster ıstemez endıselenıyorum 😔
eymen08arass Atikeemre14 evet banada diyolardi doktorum endişe etme bazen geç olabiliyor dedi sizde korkmayın
Rahtes [silindi] eminmisin çocuğun harekketi olduğundan? Bebek fizoliojisi için bahsettiğin tarih çok erken.. belki haşa hissetmemişsindir, endişelenme 3 gün yoktur diye...
minik_fasulyem_ Atikeemre14 hıssedıyrsun belki de anlamıyorsun canım 2 bardak çok soguk olmadan soguk su iç sırt üstü yat fark edebilirsin inşallah 😘
Mucizeemm Atikeemre14 ilk gebeliklerde 20. Haftadan sonra daha çok hissetme oranı diyorlar canım. Ben tam 20 de hissetmiştim endişelenme o yüzden
PembeKoala Atikeemre14 18+3 haftalık hamileyim hâla hissetmiyorum 20 - 22. Haftada anca diyorlar içini ferah tut
[silindi] Rahtes ilk gebeligim degil doktorum denedi beni hissettigim yerde dedi bebisin dogru hissediyorsun dedi ondan eminim yani
Alessia Atikeemre14 19 haftamdayım 17 den ıtıbaren hıssetmeye basladım ılk bebegım bu arada.. nesquikli süt ıcmenı tavsıye ederım ıcııp soluna dogru yat halay cekıyor sankı 🤣
Seda05 Atikeemre14 benim ilk gebeliğim endişelenme doktorum en geç 23. Haftaya kadar dedi. Ben 20+3 te hissetmeye başladım. Benim arkadaşım 25. Haftada hissetmiş