Rahtes Annemmm2 normalidir, beta 5000 üstünde çıkarsa keseyi normal ultrasonda görür, değilse transvajinal bakmak zorunda.. bazı doktorlar ilk iki ay hep öyle bakarmış..
mervekucuk Annemmm2 yok canım henüz hiçbir doktorla tanışamadik daha kısmetse bayramdan sonraya artık ama ilk aylardan alttan sakın baktirma diyor benim yakınlarım
Rahtes Annemmm2 bebek kalp atışı 6. Haftadan sonra belli olur ama 7. Haftada ultransondan duyulamayabilir. Attığını görürsünüz en azından. Ayırca doktorun kullandığı cihaza da bağlı...
yigitmom_ Annemmm2 benim 5+3 te karindan ultrasonla görüldü ama ablamin karin yaglarindan dolayi 7. Haftaya kadar alttan bakildi kisiden kisiye degisebiliyor
Gokcen53 Benimde bugün 5+1 bu hafta gitsem kalp atışını duyabilirmiyim 2 hafta sonra dedi doktor ama çok merak ediyorum benimde ultrosonda görünmedi muayenede göründü kese
SevincDeniz1 Gokcen53 kalp atışı 7.haftadan sonra duyulur canım acele etme😊 ama çok heyecanlı beklemesi haklisin