Svmgncr Ya 8. Ayıma gırdıgımden berı ıkı gunze bır ayagıma kramp gırıyor be agrısı ıkı gun gecmıyor topallıyorum bu nasıl bır acıı aglauarak uyanıyorum yasayan var mı
LinaPrenses Svmgncr bennnn Allah yardim etsin. Cok zor uykumdan çığlık atarak uyandim esim doguryom sndi oyle korkunc aci
158741 Svmgncr 30 haftalığım bende de çok oluyor ayağıma bir giriyor sağ olsun eşim bişeyler yapıyo geçiyo.
Senemhifa Svmgncr bende de oldu ama çok olmadı çok şükür doktoruna söyle magnezyum eksikliğinden oluyor canım magnorm kullandım ben ama ilaçtan çok günde içebilirsen 2 maden suyu iç ve muz tüket düzenli kullanınca geçiyor
Smyrna35 Bende 35. Haftadayım geceleri cıglıklar atarak uyanıyorum hayatımda böyle bi acı yasamadım ben ama yöntemini buldum kızlar kramp giren ayagınızın baş parmagını hareket ettirin hemen geçiyo 😌
-Melek- Ben de yaşıyorum aynı sorunu. Doktorumla konuştum. Magnezyum ilacı verdi ama doğal yöntem olarak da düzenli yoğurt yiyip maden suyu içersen çok faydasını görürsün dedi