cennet_aka27 henüz kendime almadım canım, Bebeğimin ne cinsiyeti belli ne de adı 😅 belli olunca alacağım inşallah ama eltime aldım, gerçekten çok çok güzel ürünleri. İkinci bebeğimi bekliyorum, oğluma ordan oyuncak araba aldım.
Mutlaka tavsiye ederim canım, çünkü zararsız ☺️