Merhaba,ben de aynı haftalarda,öyle bi yolculuk yaptım dönüşüm de uçaklaydı.Ama döndükten sonra kanamam oldu ve su kaybıyla bebeğimi 16. Haftada kaybettim.Çok fazla sebep söylendi,hiçbiri hala kesin değil ama ben doktoruma güvenip çıktığım o yolculuğun vicdan azabıyla hala kahroluyorum kendimi affedemiyorum.Moralinizi bozup korkutmak istemem kesinlikle ama ben bunu yaşadım.Mümkünse gitmemenizi tavsiye ederim.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.