Emibra mervekucuk bide hapi nekadar icsen ic hamilelktende olur ayriyetten bulanti hapi icmstm o bile bazen fayda etmio
Merveihsan42 Ben kullndım ama sonra doktor folbiol ile değiştirdi folbiol de folik asit miktarı daha yüksek dedi
mervekucuk Merveihsan42 yaa bende normalde doktor izinde olduğu için sağlık ocağına gittim ordaki doktor bunu yazdı ama sonra folik trio verdi eczacı ve mide bulantısı yapıyor neden acaba içmeli miyim
Merveihsan42 mervekucuk ilk hamileliğimde doktor 9 ay boyunca folic trio kullandırdı ama bende bir mide bulantısı yapmamıştı. Acaba aç karna falan içtin de o yüzden mi oldu ki.
Emibra mervekucuk eski hapin iyiyse aynisindan al ona devam et ben onlari icemedm doktr vinalac verdi oda pahali yanlz
mervekucuk Emibra bu benim ilk hamileliğim canım ilk bunu verdiler bende bunu içiyorum ama bayramdan sonra esas doktorla görüşecem inşallah