34minnak canım ben de öyleydim.Haftada bir tuvalete çıkıyordum.Ağlıyordum onda da doğum yapar gibi bir şeydi neredeysei.Zaten arada kabızlık yaşardım eskiden de ama kan ilacı beni o hale getirmişti gebelikte.Ne kayısı,ne hoşaf,ne kefir ne yedim içtimse işe yaramıyordu.Doktor Duphalac şurup verdi.Onu 2-3 gün düzenli içtikten sonra (hemen tuvalete çıkarmıyor) nihayet bağırsaklarım yumuşadı.Düzenli çıkmaya başladım.Sanırım 3 hafta kadar da içmeye devam ettim.Böylece bağırsaklarım düzene girdi.Çok zor bir şey.Doktoruna danışarak sen de düzenli kullanırsan iyileşir.Genelde gebelere yazılan bir şurup.