Denizgiller Canım kendi isteğimle günde 4 litre su içiyorum şuan 38+1 oldum hiç problem yaşamadım su konusunda şuan suyu hala iyi olduğu için hareketleri falan gayet güzel bebeğimin sana tavsiyem günlük 2,5 litrenin altına düşme seni korkutmak istemem ama aynı durumu arkadaşım yaşadı 35 te suyu bitmiş farketmedi Allahtan kanaması oldu bebeği sezeryanla aldılar 11 gün küvezde kaldı şuan iyi gayet ona da sürekli su iç diye diye dilim de tüy bitmişti yapmadığı için bu durumu yaşadı olumlu düşün ve bol su tüket