Kızlar 20 haftalık hamileyim dün akşamdan beri karnım çok şişti taş gibi oldu , sağ kasığıma çok şiddetli bi ağrı girdi. Bu saat oldu geçmedi başta ağrıyordu ara ara bıçak kesiği gibi gidip çıkan bi acı var hareket ettikçe de çok acıyor. Normal de acı eşiğim Yüksek ama Çan’ımı yakacak şekilde neden olabilir bilginiz var mı