Evet kızlar acaba bnde doğurur muyum diyen annelerdenim 06.01.2019. cumartesi sabah uyandim hiç bir şey yok ve kayinvalidemle bayram hazırlığı yaptık öğle saatine kadar saat 12 gibi ayakta dururken bi islaklik hissettim Bn akıntı faln sandım lavaboya girdim su gibiydi ve gidikce artıyor cogaliyordu üzerimi değişirken birden suyum bosaldi oysaki doğum suyuymus hemn duşa girdim duş aldım eşime haber verdim Bn duştan çıkana kadar eve geldi direk hastaneye gittk ama bnde ne ağrı ne sancı normal bir şekilde gittim muayene oldum 3 cm açılma vardı direk içeri aldılar bu arada Gaziantepte kadın doğum hastasinde yaptım doğumu devlette işte başladılar hemşireler serum takmaya Bn garip garip olanın biteni izliyorum korku var heyecan var serum takıldım hiç oturmadim sürekli yürüdüm lavaboya oturur kalkar gibi oturdun kalktım bunlarin faydası gerçekten oluyor kızlar acilmam bian da 9 cm oldu oğlumda kanala indi doğuma aldılar her şey çok güzel ilerledi ama ikinmayi beceremedim kızlar bebeğim zor çıktı yirtilmam fazla oldu her şey bebeğim çıkınca geçti bitti Bn zaten çok sancı bilmedim ama bebeğimin sonra dikiste maf oldum çok dikisim var doğumdan zor geçti o anlar ama her şey bitti şükür bebeğim yanımda ağrım var ama çok şükür bunada bütün hamilelere dua ettim Allah olmayanlarda nasip etsin Die sizlerde edin kızlar doğum aninzda Bnm doğum hikayemde böyle kızlar biraz karışık oldu ama yazmak istedim 😀