Merveihsan42 Arkadaşlar 29+3 günlük hamileyim özellikle iki gündür bebek hareketlerini nerdeyse vajinada hissediyorum ve bebek tekmeledikçe bi acı oluyor. Var mı bu durumu yaşayan erken Doğum belirtisi mi acaba
Damla01 Merveihsan42 29.haftada benimde bikac gun asagidaydi kontrolum vardi doktorumda normal artik asagidada olur ara sira dedi. Ertesi gun yukari cikmisti. Korkmagi 😊
Tubabulat2018 Merveihsan42 ayni gunuz canim bende 29+3 ve 1 hafta once asagıda hissediyordum muayene vardi gittim doktorum bebegin asagida oldugunu soyledi dinlen yorulmussun ayakta cok kalmissin oda o yuzden asagiya inmis dedi bana bende yukari cikmasini bekliyorum bi kac gundur. Ama asagida hareketlerini hissediyorsan aynada bak inmis olabilir.
Cerenyrt Merveihsan42 bende bugün kontrolümde aynı şeyi söyledim 24 haftayız, çatı muayenesi yaptı açılmamı var geliyormu diye 😃 bir sorun görünmedi ama benim arada bir kasılmamda oluyordu magnezyum verdi birde iş yapma yürüyüş yapma vs dedi 🤷🏻♀️
Mutlu_anneee35 Bende 26 haftalığım bende aşağıda hissediyorum çünkü bebeğim makat geliş durduğu için ayakları oynadıkça aşağıda hissediyoruz
Merveihsan42 Damla01 teşekkürler canım ilk hamileliğimde hiç yaşamadım bu ikinci aşağıdan yukarı çıkmıyor😀 her an çıkacak gibi hissediyorum 😀
Merveihsan42 Tubabulat2018 valla bana da biraz aşağı indi gibi geliyor sanki ya da ayakları rahim duvarına çarptığı için bu kadar şiddetli hissediyorum bilemedim 😕 bayram sonrası kontrolüm o zaman öğrenecez artık
Tubabulat2018 Merveihsan42 anladim sende anlarsin kursağın bos oluyor asagida oldugu zaman altlarin dolu dolu oluyor. Eger süphen varsa cok yorma kendini dinlen.
Merveihsan42 Tubabulat2018 aynen canım kaşıklarımın altı dolu dolu hareketler hep ordan zaten bu ara biraz yoruldum ama bi erken Doğum riskim yoktu birşey olmaz inşallah
Tubabulat2018 Merveihsan42 eger sancın filan yoksa korkma canım ama eger varsa durma benim yoktu muayenede cıktı simdi dinleniyorum.
Merveihsan42 EliniVermiyorHayat ben bir ay önce gittiğimde hiç bir sıkıntı yoktu yine aşağıda hareket ediyordu bebek ama doktor olabilir bi erken Doğum beklemiyorum dedi. Kasılmalar bendede var hatta onu da sordum düzenli sık olmadığı sürece sorun yok dedi
Merveihsan42 Tubabulat2018 aynen canım sancım yok öyle arada kasılma oluyor ama doktor düzenli aralıklarla olursa kork dedi. Ondan haftaya kadar bekliyorum bakalım 💐