Minetsn Arkadaşlar merhaba 16÷4teyiz dun doktorumuz kesenin içerisinde amniyotik bant gördü çok endişelendim hiç duyan varmı bu banti
Hilaldmrl Minetsn Canım cinsiyetini ogrenmeye gittigimde 16 haftamda sırt bolgesinde amniyotik band izlendi zarar vermemiş ama bebegime suan 26 haftalik bant kayboldu kendiliginden Kopmuş heralde
Smile Minetsn benim bi yakınımda aynısını söyledi doktoru hiç korkma o kendi kaybolur onun kayboldu ve normal Doğum yaptı
Esra___ Minetsn cnmm benim bi arkadaşıma da söylemişlerdi amniotik bant var diye başka bi doktora gitti o da bant değil bebeğin ikiz olacakmış biri gelişememiş hiçbir sıkıntı yaratmaz demişti öyle de oldu bence başka bir doktora daha danış
Minetsn Hilaldmrl inşallah benimde öyle olur doktor kesenin uç kisminda dedi ama kopsa da bebeğin bir organına dolanirmi ki Haftaya detaylı ya gidcez ınslalah sorun olmaz
Minetsn Smile ınsllah bizim de kaybolur. Doktor bebeği skstrirsa amniyotik banti alırız dedi o da riskli bir işlem insalah bizimde gerek kalmaz
Hilaldmrl Minetsn bisey olmaz canim korkma ben cok korkutmustum kendimi bebeşi strese sokma boşuna zaten 1.den fazla amniyotik band'lar zarar verirmiş genelde onlarin boyutlari daha uzun oluyormuş
Minetsn Hilaldmrl inşallah canm çarşamba günü detaylı ultrsona gitcez inşallah bize de zarar vermemiştir. Bizimde bi an önce kaybolur inşallah
FatmanurSaratEvin Kızlar bizde 15+1 iz doktor bizde de gördü çok üzgünüm kaybolma ihtimali var dediniz içim rahatladı ama yinede korkuyorum up uzun bişey bide bu güne kadar görülmemiş doktorla mı alakalı aceba 😢
Minetsn FatmanurSaratEvin sonradan da görülebiliyor ben acil başka hastane filan 4 doktora gittim ama kendi doktorum gördü sonra devlete de gittim orada da kesenin çok ucunda demesen göremezdik dedi ve aynı şeyi başka bi doktorda dedi. Geçen bi acile gittim azcik agrım vardi endişelendim oda bebekle alakalı bir yerde değil dedi. Sizin tam neredeymiş acaba
Hilaldmrl FatmanurSaratEvin benimkide oyleydi canim birden fazla degilse korkma kayboluyor ben cok uzdum kendimi boşa üzmüşüm 16 haftada soylediler banada
Gkc FatmanurSaratEvin merhabalar yazınızı şimdi aratınca gördüm bende de dün çıktı 16. Haftadayım çok korkuyorum süreç nasıl ilerliyor yardımcı olursanız çok sevinirim
Gkc Minetsn merhaba yazınızı şimdi gördüm dün bende de görüldü 16.haftamdayım şimdiye kadar görülmemiş olması da ekstra beni endişelendiriyor sizde süreç nasıl ilerledi acaba yardımcı olursanız çok sevinirim
Gkc Hilaldmrl merhaba yazınızı şuanda görüyorum bende dün amniyotik bant görüldü 16.haftamdayım ve çok korkuyorum yardımcı olur musunuz süreç nasıl ilerliyor kaybolur mu
Minetsn Doktorumuza gittik 20.haftaya kadar sorun yapsaydı yapardı artık yapmaz dedi çok şükür detaylıca sorum çıkmadı kızlar
FatmanurSaratEvin Esra___ teşekkür ederim canım bant kayboldu görünmüyor şu an 41. Haftadayım ama bant 16 da kayboldu boşuna gerilmişim 😊
Arzu_mali Banada 13. Haftamda söylediler bu hafta öğrendim ve çok üzülüyorum . Çevremdekiler bebeğin engelli olur aldır diye endişelendiriyorlar beni çok dua ediyorum inş kaybolur.Doktor bana bant bi uçta bebek bir uçta dedi ilerde sıkıntı yaratır mı??
Hlyaal Mrb bende de görüldü 18haftalık hamileyim çok korkuyorum sorun yaşayan oldum u ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.