Kızlar 27+4 um. İlaç olarak d vitamini, demir hapı ve sırt ve bel ağrıları için kalsiyum ilacı kullanıyorum. D vitamini ile demiri uzun süredir kullaniyordum kalsiyuma yeni başlattı doktorum. Sağlık ocağında ki doktor decavit yazmıştı ama kendi doktorum gerek duymadı içme dedi. Ekstra vitamin omega vs hiç bişey almıyorum. Her kontrolumden önce de tahlil yaptırıp gidiyorum bir sıkıntı olmaz inşallah. Siz omega vitamin kaçıncı haftada başladınız. Hangi ilaçları kullaniyorsunuz