32+6 mide yanmaları ve ayaklarım çok kötğ şişti beni en çok ikisi zorluyor.. dogum yaklaştıkca bir yanım korkuyo bir yanım da heycan içinde.. Rabbim hepimize saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😊 hamilelikteki bu tekmeleri hissetmeyi özleyecegim kesin o hareket ettikçe ben mutlu oluyorum 🥰