Ozgecomelek Arkadaşlar bizim cinsiyet belli oldu erkek 💙 aklınızdaki erkek isimlerini paylaşır mısınız bizede fikir olur 💙💙
GuelGltkn Ozgecomelek Ozan olucak bizim ki de 😊 Göktug Alp Talha Yekta bunlari da ben begebmistim ama esim istemedi 😄
Deletedmom0041 Ozgecomelek Kerim Ata Deniz Yamaç Toprak Doruk Oğuz Alp Yağız Kayra Aklıma gelenler bunlar 🤗
madl41 Ozgecomelek Ertuğrul koyucağım 😊 ama Emir Berk te çok hoşuma gidiyor 😊 Alihan yada Cihangir de güzel 😅
yigitmom_ Ozgecomelek bizimki de 12 haftalikken kızdı 15 haftalikken erkek dediler ikisi de her ihtimale karsi hazır 😂 Kız: Asel Erkek: Yiğit Enes