Valla ben de 12. Haftadan beri kullanıyorum bazılarına emzirme döneminde de bi süre devam ediceksin dedi. Ben alıyorum mantıklı da buluyorum hergün ABCDE.. bunun yanında omega o bu bunların hepsini hergün hiçbir insan evladı alamaz öyle bi elma bi havuç yiyerek sebzeden meyveden.. Vitamini eksik kalmasın çocuğun🤷♀️